2. زمان ارسال پست های خود را
وقتی به یک نتیجه جستجو ضربه می زنید ، آخرین پست اول (جدا از ارسال های برتر) ظاهر می شود.
به این ترتیب ، وقتی مخاطب هدف شما در حال یافتن عکس و فیلم در اینستاگرام باشد ، شانس بیشتری برای ارسال شما در بالای نتیجه جستجو وجود دارد.
اگر نمایه تجاری اینستاگرام دارید ، می توانید روز و ساعت یک روز معمولی را که طرفداران شما فعال ترین هستند ، در Insights Instagram خود پیدا کنید.
اگر نمایه تجاری در اینستاگرام ندارید ، می توانید از ابزارهای تحلیلی رایگان Instagram مانند بررسی حساب Instagram رایگان Union Metrics یا WEBSTA استفاده کنید تا زمان مطلوب ارسال خود را پیدا کنید.
(ما فرض می کنیم که فعالیت پیروان شما نماینده فعالیت مخاطبان هدف شماست ، که فکر می کنم فرض بی خطر برای آن باشد.)
بروز باشی اینستاگرام ,instagram ,جستجو ,زمان ,پیدا کنید ,نمایه تجاری ,نتیجه جستجو ,زمان ارسال منبع
درباره این سایت